četrtek, 23. februar 2017

Long time no see

Long time no see read/write. Skoraj dve leti je od zadnjega zapisa. Saj ne, da v tem obdobju ne bi imela kaj povedati, le.... Ko izpustiš en teden, hitro izpustiš ves mesec in potem leto, dve... Poleg tega sem (verjetno) pozabila, da je ta blog služil sproščanju, zabavi, morda celo neke vrsti osebni (psiho)terapiji.

Ne vem kako dolgo mi bo tokrat uspelo (redno) objavljati zapise; ničesar ne obljubim. Obljuba pomeni neko zavezo in ko si k nečemu zavezan, stvar ni več tako zabavna in sproščujoča, je skoraj kot služba (te je pa za moje pojme že itak preveč).

Seveda v vsem tem "abstinenčnem času" nisem le nemo sedela in gledala v zrak, temveč sem se lotevala raznoraznih projektov, in to (kot je pri meni običajno) več hkrati. O nekaterih morda celo kaj napišem.


Ni komentarjev:

Objavite komentar