sobota, 21. marec 2015

Še o fitnesu ali Love/hate relationship #2

Prvi teden treninga je bil za mano, drugi pa se je približeval z neizmerno hitrostjo. Večer pred treningom sem začela sumljivo smrkati, pa tudi splošno počutje je bilo nekam "čudno". "Fak, pa ne že šestič v slabih treh mesecih", je bila prva misel, ki ji je takoj sledila druga "Jutri mi ne bo treba na trening". Načrt je bil tak, da pokličem Erosa: "Eeeee, zdravo, N tukaj...za danes se ti moram opravičiti, sem zbolela. Ja vem, ful bedno, pa ravno zdaj, ko sem "zalaufala". A kdaj se spet vidiva? Ja ne vem, te pokličem, ko ozdravim." (in potem nikdar več ne pokličem, ker so se mi mišice iz golega protesta skrčile na minimum, v tem stanju zamrznile in ne jebejo žive sile).

Naslednje jutro ni bilo s prehladom nič. V službi sem nato ves dopoldan posvetila iskanju izgovorov zakaj me ne bo na trening. Noben ni bil dovolj prepričljiv in postalo me je strah, da bo Eros mojo debelo laž zavohal preko satelitov.

Povsem brezvoljna se zvlečem na trening in za "spodbudo" me v dvorani tokrat ni pričakala 1 brhka dvajsetletnica temveč 6 brhkih dvajsetletnic v oprijetih pajkicah in majčkah. Poleg tega še 2 dvajsetletna mladeniča in gospod mojih let, ki mi je družbo delal že prvič in drugič. 

Ker so bile vse steze zasedene, me je Eros, ki me tudi tokrat ni pozabil vprašati kako se počutim, za ogrevanje posadil na kolo. Čeprav imam rada (oz. nujno potrebujem) nadzor nad dogajanjem, sem zajahala kolo, obrnjeno proti oknu in tvegala teoretično možen napad od zadaj.

Pa začnimo. Počepi. Očitno se je Eros na napakah iz prejšnjega tedna nekaj naučil (pohvalno) - v roko mi ni potisnil ne 10, ne 7,5 temveč 5 kilogramsko utež.  Vseeno boječe in vprašujoče  pogledam Erosa. Počepam, mišice se upirajo, Eros opazuje in šteje. Naredim jih 12. Vuhuu, ne morem verjeti. Na orodju vlačim 20 kg, 15 ponovitev kot za šalo. Fak jeah. Postajam boljše volje. Motivacija na višku. Celo mišice so zadevo še enkrat premlele in malo popustile. Planks. Dviganje medenice. Skleci. Gremo drugi krog. Gremo, greeeeeemo. Sem kot hrček na kolesu. Drugi krog. Crknjena. Na pol hin. Motivacija pa je še vedno tu. Vklopim stezo, hitrost nažgem do 6,5 km/h. Trgaaaaaam. O.k., vsi ostali na stezah bi me pustili daleč zadaj, če bi dejansko kam prišli, ampak hej.....jaz trgaaaaam. Polovico časa celo "look mum, no hands".

Pred naslednjim (četrtim treningom) si privoščim nove copate in majčko. Ne, ni oprijeta (ne še). Se že vidim vso sexi sredi vseh tistih naprav. Komaj čakam trening.

Četrti trening. Pred tem imam doma modno revijo. Novo majico in copate pomerim k različnim hlačam - opetim in malo manj opetim. Bolj všeč so mi opete. Preverim kako v njih zgleda rit. No, ja. Vidijo se mi gate. Menjam gate za tangice. Boljše.

Vsa naspidirana vklopim stezo in se ogrejem. Vrstni red vaj že poznam. Postavim se v položaj za izpadni korak. Eros mi v roke potisne 5 kilogramsko utež. Podučim ga (saj vem, da ima veliko strank in se lahko zmede), da pri izpadnih korakih nisva uporabljala uteži. Očitno mi ne verjame in vztraja pri svojih 5 kilogramih. No prav. Počepam z utežmi v roki. Mišice trpijo, vendar vztrajam. Rit mi od sile dobesedno požre tangice.  12 ponovitev. Občutek je dober (če odmislim štrik globoko v riti).

Sledijo side planks, stopanje na klopco, veslanje in dvigovanje uteži nad glavo. Vse skupaj ponovim še v drugem krogu. Še imam voljo in moč. Še bi. Z Erosom se pogledava. Zdaj si že bereva iz oči - tretji krog.

Po izpadnih korakih se mi rahlo vrti. Ne odneham. Poknem se na bok za side planks. Faaaaaak. Vsa se tresem. Vztrajam. Olupi mi oba komolca. Še bolj se mi vrti. Piham. Zeham in hlastam za zrakom.
Na klopco stopam vedno bolj počasi, v počasnem posnetku. Še bolj zeham in skušam izravnati pritisk. Eros me vpraša, če se dolgočasim. Sploh nisem jezna. Namesto estrogena čutim testosteron. Še odveslam in odmaham z utežmi. Konec. 

Stopim na stezo, šibam in ima me, da bi zarjovela kot Hulk. Testosteron raste. Eros ni več Eros ampak Budy. Malo še, pa bom dobila bolj globok glas, po prsih pa mi bodo začele rasti dlake.

...zaradi štrika v riti
Vir: Pinterest

Ni komentarjev:

Objavite komentar