četrtek, 19. januar 2012

Hollywood - Here I come

Ravno se mi je posvetilo čemu so namenjene moje neumne, moreče sanje. Našla sem smisel nočnega zbujanja, potenja in (samo včasih) kričanja. Zdaj vem kakšne načrte je imel z mano b.o.g. - pisanje scenarijev za velika holivudska imena, kot so Spielberg (opomba: pred podpisom pogodbe nujno preveri kdo so ostala imena). Moja stopnja REM je polna znanstvene fantastike, prepletene z akcijo in pridihom sodobne grozljivke. Da pojasnim:
- zelo pogosto sanjam kako me preganjajo, lovijo neke vrste vojaki/zlobneži/hudobci. Teritorij oz. pokrajina se spreminja, stavbe izginjajo in nastajajo nove, poti ne vodijo tja, kamor bi morale,... Strašanski napor je potreben, da mi uspe pobegniti, skriti ali pretihotapiti domov.

TO NISO MOREČE SANJE, TO JE MOJE POSLANSTVO!

Če bi si zapisala vse moreče sanje (od zdaj naprej si jih bom), bi zdaj že imela zbranega dovolj materiala za kar nekaj celovečernih filmov. Ah, upam, da mi bo Spielberg dovolil sodelovati pri izbiri glavnih igralcev. Mislim, da bi mene morala upodobiti Angelina Jolie. Žal za njenega Brada nimam primerne vloge. Fant izgleda preveč mlečno, da bi lahko dovolj prepričljivo upodobil strahzbujajočega hudobneža.
Mojega moža bi lahko upodobil Vin Diesel, čeprav se v mojih znanstvenofantastičnih sanjah moj mož nikoli ne pojavi. Ampak za Vinija bi scenarij malo priredila. Če dobro premislim, bi sebe odigrala kar sama. Sorry Angelina.

Verjetno mi nihče ne verjame, da se v mojih sanjah skriva "oskarja-obljubljajoč" material. Naj vam bo, omogočila vam bom vpogled v moj prvi material za scenarij (opomba: to je intelektualna lastnina; vsakršno kopiranje ali nadaljnja uporaba brez mojega dovoljenja (tega itak ne bi dobili, tudi, če bi prosili), bo kaznovana):
1. Prizor
Glavna junakinja (imena še nima) se brezskrbno sprehaja s svojo hčerko po ulicah domačega kraja. Večeri se. Ulice so mirne, saj so se prebivalci po večini že odpravili v toplo zavetje svojih domov. Glavna junakinja (brez imena) in njena hčerka (tudi brez imena) pogledujeta skozi okna hiš in opazujeta ljudi pri večerji. Njuno pozornost iznenada pritegne visok hrib, priljubljena sprehajalna točka domačinov, ki se začne dvigovati nad hiše. Preluknjan je kot švicarski sir in skozi luknje silijo snopi svetlobe, ki se plazijo po ulicah in grozeče preiskujejo vsak najmanjši kotiček tega majhnega kraja. Glavna junakinja in njena hčerka (opomba: čimprej jima najdi primerno ime) nemo opazujeta hrib, ki lebdi nad hišami. Glavna junakinja zadnji hip začuti nevarnost. Hčerko pograbi za roko in se z njo vrže pod živo mejo. Iz lebdečega hriba se začnejo spuščati do zob oboroženi in zamaskirani hudobneži. Glavna junakinja in njena hčerka se tiho stiskata pod živo mejo. Srce jima divje razbija.

2. Prizor
Glavna junakinja se brezskrbno sprehaja po gozdni potki. Hodi skozi gozd in si skuša zbistriti glavo, misli. Kmalu presenečena obstane. Gozd pred njo izgine in pojavi se umetno jezero, obdano z nasipom gramoza.  Tesno med nasipom in jezerom vodi potka. Glavna junakinja nadaljuje pot. Še vedno brezskrbno. Po delu poti začne voda siliti v nasip, tako da hoja po suhem ni več mogoča. Glavna junakinja bosa stoji v vodi. Pripravljena na močno bolečino od mraza začudeno ugotovi, da je voda prijetno topla. Kljub temu se obrne in se vrača po isti poti. Za sabo zasliši pluskanje vode. V jezeru plava starec. Njegova obleka leži ob nasipu. Kako, da je prej ni opazila. Ko pride do gozda, se izza nasipa, dreves in grmov dvignejo hudobneži (opomba: res moram najti primerno ime zanje). Glavna junakinja se požene v tek. Brezglavo teče skozi gozd, poln hudobnežev, zavedajoč se, da mora čimprej do svoje družine.
Prizor se nadaljuje na robu stanovanjskega naselja, kjer glavna junakinja živi. Glavna junakinja se skriva za škarpo in opazuje hudobneže, ki nadzirajo naselje. Ne more jih prešteti. Zavest, da mora k svoji družini, je močnejša od strahu in glavna junakinja že kuje načrt, kako prelisičiti zlobneže.

Opombe:
- preveri kaj za vraga je narobe s tabo;
- sanje oz. podzavest so lahko razlog zakaj ne nosiš visokih pet;
- poišči Spielbergov naslov;
- zrihtaj vlogo Vinu Dieslu;
- shujaj za glavno vlogo (če ti ne uspe, potem Dieslu ne rabiš rihtat vloge)

2 komentarja:

  1. moje mnenje....scenarij, ki ima potencial v dramaturški razdelanosti surovca ves potencial poteptati Spilberga in Vudi Alena skupaj kadarkoli, če.....če bodo prizori sestavljeni iz opomb....

    OdgovoriIzbriši
  2. prizori so v redu/dobro (odlično) napisani :) upam, da boš nadaljevala s tem..morebit pa se, kaj zgodi..

    pri imenih bi ti pomagala, vendar žal nimam idej :/ imam prav podobno/isto težavo kot ti, s temi imeni..(p.s. rišem in imam/ustvarjam svoje like)..tako, da vem kako ti je :P :D

    ti pa le piši še naprej :)

    OdgovoriIzbriši