sobota, 11. avgust 2012

Calm like a Duck on the surface

Svoj seznam navad sem do zdaj prebrala dvakrat. Dolg je. Zeloooo dolg. Po dveh dneh seznama ne znam na pamet, kaj šele, da bi mi prišel v kri. Mislim, da ga bom morala skrajšati oz. poenostaviti. Ampak o tem kdaj drugič.

Na seznamu sem izbrala eno stvar, ki bi mi naj prišla v navado - "delaj sprostitvene vaje". Zdelo se mi je, da bi to moral biti prvi korak k umirjenosti (pravzaprav se mi je zdelo, da je prvi korak k umirjenosti "vzpostavi red in ga vzdržuj", a je s tem preveč dela).

Tako sem se (po dolgem času) lotila progresivne mišične relaksacije in tehnik dihanja. Definitivno potrebujem tudi tehnike dihanja, ker hiperventiliram 24 ur na dan (torej sem kronični "hiperventilator"?). Pravilno dihanje naj bi vadili 3x na dan po 10 vdihov in izdihov. Meni se vrti že pri petem vdihu in za 10 vdihov in izdihov potrebujem 3 minute. Kdo bi si mislil?!

Progresivno mišično relaksacijo bi naj izvajali 2x na dan, za njo pa naj bi porabili 20-30 minut. Poiskati bi si morali miren prostor in se udobno namestiti (slednje od vsega najbolj obvladam). Problem je poiskati miren prostor. Če mi že uspe prepričati moje sostanovalce naj bojo tiho in naj ne hodijo v spalnico, se pa derejo sosedovi otroci ali pa se je sosed lotil rezanja drv z motorko. Ko je prostor kolikor toliko miren, začnem z vajami:
- stisnem pest desne roke in sem pozorna na napetost, štejem do pet, ena, dva, "a še sploh imamo kaj mleka", tri, "uf, položnice bi morala plačati", "nehaj zdaj, roka je napeta", štiri, pet, sprostim pest in sem pozorna na toploto v roki in kako so mišice sproščene ter štejem do deset, ena, "mislim, da nam je zmanjkalo mleka", dva, tri, "ta mali ima ortodonta-kdaj že)", štiri pet, šest, "matr, pozabila sem vrniti knjige, spet bo opomin", sedem, "nehaj in se koncentriraj na roke", osem, devet, deset, ponovim, nato enako še z levo roko in z obema, potem isti postopek z zgornjim delom rok, desna 2x, leva 2x obe 2x in sem pozorna na toploto v rokah, kako so prijetno težke in sproščene in štejem dva, tri, štiri,...tema (me zmanjka).....se zbudim (kje sem ostala? sproščene roke - roki sta prijetno topli in težki), nagubam čelo in sprostim, stisnem oči in sprostim "poklicati bi morala za termin", stisnem čeljusti, sprostim, lasišče, obrazne mišice, mišice okrog oči, usta, čeljust, jezik so sproščeni in se koncentriram na sproščen obraz...tema (spet me zmanjka).....hrrrrrr....zbudi me lastno smrčanje...(kje sem bila - roke? roke so sproščene, ne, to sem že, kaj je zdaj...vrat, točno vrat), napnem vrat......

Calm like a duck on the surface and paddling like hell underneath.  Vsa mirna sem na postelji, v meni pa divjajo misli.


1 komentar:

  1. haha....ma, kaj si ti sigurna, da relaksiraš prave mišice... :)

    OdgovoriIzbriši