sobota, 12. oktober 2013

Zadrževalnik Medvedce

Če nameravam še naprej opazovati ptice, je zadnji čas, da si nabavim en normalen daljnogled. Danes sem bila z DOPPS-om na opazovanju ptic na zadrževalniku Medvedce. Vodja, dva starejša gospoda in jaz. Vsi z zelo dobro opremo, jaz pa z Lidlovim daljnogledom, skozi katerega itak nisem videla nič oz. če sem že videla ptico, je bila slika tako nerazločna, da je sama ne bi prepoznala.

Na nek način zdaj razumem moške in njihovo navdušenje nad tehniko. Čeprav nimam pojma ne o daljnogledih, ne o fotoapartih, kaj šele teleskopih, so se mi danes cedile sline, ko sem videla vso to opremo - Zeissov in Nikonov teleskop, daljnogled Pentax 10x42 in Nikon Monarch, fotoaparat Canon EOS 50D.... Tudi jaz bi mela.

Vreme je bilo precej oblačno in temu primerna je bila tudi svetloba. Vseeno so skozi teleskop ptice imele barvo, skozi Lidlov daljnogled pa so bile vse v zapacanih 50 odtnkih sive (dobesedno).

Danes na zadrževalniku:
- rečni in rumenonogi galeb
- bela in siva čaplja
- liska
- mlakarica
- čopasti ponirek
- rjavi lunj
- žvižgavka
- kostanjevka
- siva gos
- veliki srakoper...

Slik seveda nimam. Mogoče kaj narišem in naknadno prilepim.

2 komentarja:

  1. Jooooj, pa ravno opazovanje ptic si izbrala? Ravno za to rabiš nenormalno drage kose tehnike. Pripravi par jurjev, najbolje, da kar prodaš avto. ;) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha,ha, povej to mojemu možu. On misli, da se zgolj postaviš na vrt in gledaš in to te seveda nič ne košta. Daljnogled sem že nabavila, zdaj se odločam kaj bi nabavila prej - teleskop ali fotoaparat. Glede na današnje slabe fotografije bo verjetno najprej padel kar fotoaparat :)

      Izbriši