četrtek, 16. junij 2011

Marsovec za povodcu

Pa sem ga dočakala. Delodiš. Pojavil se je točno ob 18.11 uri. Počistila sem, pospravila in zlikala polovico gore perila. Mož je zadovoljen. Upam, da me bo držalo do sobote, ko se nameravam lotiti omar.

Mož se je vrnil zjutraj ob 6ih. Zadovoljen in vesel. "Raztegljivi povodec" očitno deluje. Saj poznate tisto o ženskah z Venere, ki imajo može z Marsa na elastiki in jim na tak način dovolijo, da se od njih malo oddaljijo, da se lahko potem vsi veseli in zadovoljni vrnejo. Mož se s to teorijo ne bi strinjal in bi flancal nekaj o pustolovskem duhu, ki si ga je, mimogrede, vtetoviral na roko (da ne bi slučajno pozabil).

Danes sem oblekla oprijete kavbojke. Potrebovala sem kar nekaj časa, da sem jih milimeter za milimetrom navlekla na sebe. In ko sem zaprla gumb, so se me tako oprijele, da mi je skoral zastala kri. Potem sem se še nekaj časa plazila po kolenih in delala počepe, da so se malo raztegnile (in zato, da sem kri spet pognala po žilah.

Spomnila sem se risanke Medvedek Uhec, ki sem jo v otroštvu tako rada gledala. Uhec je bil moj idol, bil je car. Hodil je v vrtec in obvladal vse kar obvladajo odrasli. Danes se mi ob tem postavljajo naslednja vprašanja:
1. Kje je bila Uhčeva mama?
2. Je bil Uhec otrok ali odrasla oseba - popravljal je streho in ograjo, okopaval vrt, nakupoval, skrbel za Pujskovo bolno teto IN HODIL V VRTEC?!
3. Če je hodil v vrtec, kje je dobil denar, da je lahko vzdrževal hišo in se preživljal? Mu je denar pošiljala mama ali pa je prejemal denarno socialno pomoč?
4. Če je bil odrasel, kako so mu dovolili, da je hodil v vrtec?
5. In še enkrat - kje hudiča je mama?
Ob vsem tem se mi postavljajo še druga vprašanja, pa si jih ne upam napisat.

Hčerka jutri zjutraj ob 6.15 odhaja v šolo v naravi za pet dni. Sama je spakirala vse potrebno. Celo majice si je sama zlikala. Moja punca je samostojna. Pred par minutami se je prišla še požulit, jaz pa sem ji rekla naj se ima fajn in naj "se pazi" (kar z drugimi besedami pomeni "če se ti kaj zgodi, me bo konec").
Ko je ne bo, bom morala pred službo peljati našega psa na sprehod, sprazniti pomivalni stroj, nahraniti psa in ga pred večerjo peljati na sprehod.

Teža: mož me je hotel prisiliti, da stopim na tehtnico, pa sem se odločno uprla
Počutje: o.k., 1x mi je zvonilo v levem ušesu
Vreme: sončno

Ni komentarjev:

Objavite komentar