sreda, 15. junij 2011

Krt in križanke

Ob 06.14
Včeraj sem omenila, da (že drugič) berem knjigo Jadran krt pije kapučino (jaz ne pijem kave). Hčerka (že drugič) bere Skrivni dnevnik Jadrana Krta. Lani poleti sem ga zagledala v knjigarni, pograbila me je nostalgija in sem ga kupila. Prebrala sem ga "na dušek" še preden se ga je lotila hčerka. Sploh ni bil smešen. Pri trinajstih letih sem se krohotala, zdaj pa me je bila sama groza. Resno sem se spraševala kje je bila socialna. Ubogi fant, ni čudno, da je postal tak (kot bi rekel Rugelj) "faliranec". Se pa smejim Krtu, starem trideset let in še nekaj (mogoče se bom spet zgražala, ko ga bom ponovno brala kot upokojenka).

Včeraj sva s sodelavko v službi (seveda v času malice) rešili križanko v "Oni" in jo odposlali v upanju, da bova izžrebani. Nagrado si bova seveda delili. Doma sem pri starših na mizi našla nedotaknjen izvod "One" in ker sem zdaj že poznala vse rešitve, sem križanko izpolnila na mah in jo spakirala v kuverto. Zdaj imava  s sodelavko več možnosti, da bova izžrebani. Mogoče bova izžrebani celo obe in bova tako dobili vsaka svoj bon Zlatarne Celje v vrednosti 60 evrov (temu se reče optimizem). Itak rabim nove uhane in to še preden mi zarastejo luknje.
Križanke so me tako prevzele, da sem rešila še nagradno križanko v Nedeljskem dnevniku. Rešitev mora prispeti v uredništvo nakasneje do jutri do 12. ure. Prva nagrada je 250 evrov bruto. K uhanom bi si lahko kupila še primerno verižico.
In ko sem že pri križankah, sem danes zjutraj v službi (seveda ob jutranji kavi) rešila še nagradno križanko v "euekspres". Ne piše kakšna je nagrada. Obožujem presenečenja.

Danes ob 22.13 se začne lunin mrk. Na moji čisto navadni Nokii sem si nastavila opomnik, da ne pozabim.

Se nadaljuje....

Ob 21.13

V službi sem naredila še kaj drugega kot reševala križanke, čeprav se mi danes res ni dalo delati. Vlekla sem se kot megla. Po moje je kriva polna luna in mrk. Verjetno ga ne bom dočakala, ker sem preveč zaspana in komaj čakam, da bom lahko zaprla trudne očke.

Kljub utrujenosti sem danes:
- oprala perilo (zelo pomembno, ker gre hčerka v petek v šolo v naravi)
- postrigla našega psa
- s sinom prebrala pravljico

Še vedno me čaka temeljitejše pospravljanje omar. Nove so še prazne, stare pa "nabulane" do zadnjega kotička. Ves maj smo namreč renovirali in, ko mi je uspelo vse počistiti, mi je zmanjkalo volje in energije, da bi pospravila še omare. Zdaj čakam, da me spet prime delodiš. Ne vem kdaj se bo to zgodilo, upam pa da kmalu, ker je mož že nestrpen. Medtem ko čakam na delodiš, bi lahko razmislila kam bom kaj pospravila. Sploh ni slaba ideja. Jutri bom naredila načrt.

Teža: še vedno nisem stopila na tehtnico
Droge: pozabila vzeti maco, zdaj pa se mi ne ljubi več iz postelje
Vreme: sončno, z nekaj oblački
Počutje: zaspana, boleč vrat, 2x mi je zvonilo v ušesih (1x v desnem, 1x v levem - če odmislim, da mi čisto po tiho konstantno zvoni)

P.S. Rezervirali smo morje (Stara Baška) - kljub temu, da smo sprva rekli, da letos morje odpade.

P.P.S. Končno so nakazali otroški dodatek. Tokrat sem ga res potrebovala. V denarnici sem imela še samo 2 evra in nekaj centov. Počutila sem se kot študent. Čeprav, če dobro premislim, kot študentka nikdar nisem hodila po svetu zgolj s kovancem za 2 evra. Ta teden sem bila celo prisiljena uporabit Viso. In ker je nikdar ne uporabljam (imam jo le za nujne primere in tokrat je bil nujen primer), nisem vedela PIN kode. Kaj mi bo plastika brez kode. Pa sem se vseeno znašla. Poklicala sem mamo in ji povedala natančno lokacijo tajnega dokumenta. Prenos podatkov je bil očitno moten - nekje na poti od mene do mame se je zataknilo, ker je mama čisto po nepotrebnem spraznila vse predale z vsemi mogočimi papirji, samo "predzadnjega predala, v katerem je modra mapa z dokumenti" ne. Trajalo je kar nekaj časa preden se je vzpostavila komunikacija oz. prost pretok podatkov brez motenj. Na koncu je uspelo in par litrov mleka, čokolešnik, zobno pasto in zobno ščetko sem plačala s kreditno kartico. Dobrih 16 evrov.

P.P.S. K meni v posteljo je ravno prilezel moj sine...(ne me basat, nekdo je ravno zaštartal kosilnico ob 21.37)...ker atija danes ni doma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar