sobota, 30. julij 2011

Gospodinja

Gospodinjenje mi nikdar ni preveč ležalo oz. gospodinjim tako, kot sem se v šoli učila/študirala na faksu - kampanjsko. Ves teden nič; ko pa je kriza, pa ruknem. Ni čudno, da hoče pralni stroj pregoreti. Včasih se mi zdi, da sem slaba žena in me popadejo občutki krivde. Moj mož bi bil verjetno navdušen nad gospodinjo iz 50ih let.
Malo sem poguglala in našla tale navodila 

Saj ne vem ali se naj smejim ali pa točim solze. V glavnem, v našem svetu se zatakne že pri prvi točki, pri drugi pa itak zaključimo. Stvar pa mi vseeno ne da miru in me ima, da bi jo preizkusila. "Žrtvujem" en dan dopusta in odigram popolno gospodinjo. Ampak, da bo res popolno, bo projekt moral počakati do septembra, ko bodo otroci spet v šoli. Do takrat pa....

Ni komentarjev:

Objavite komentar