nedelja, 4. september 2011

September - nov začetek

Uf, je minilo več kot mesec dni od zadnje objave. Človek bi mislil, da sem neverjetno zaposlena in zato ne najdem časa, da bi napisala par vrstic. Neverjetno zaposlena sicer nisem, res pa je, da v vsej tej zmedi (chaos is my way of life) ne najdem časa. Vsake toliko pa vendarle najdem čas za "nove začetke". Teh je bilo že veliko in dejansko je ostalo zgolj pri "začetkih". Dlje od tu nisem prišla.

1. september je odlična priložnost za nov začetek - začne se novo šolsko leto in posledično se v dom vrne neka rutina oz. v mojem primeru zgolj delček rutine - otroci se vsako jutro spokajo v šolo in to je to. Aja, pa naš pes mora bolj zgodaj vstati za jutranji sprehod. Verjetno si bom za ponoven "nov začetek" spet zadala nekaj "starih" ciljev (podobno kot za novo leto, a mi je 1. september precej bolj všeč), ki pa jih zaradi pomanjkanja reda in discipline ne bom dosegla in bom z njimi počakala do naslednje priložnosti za "nov začetek".

Čeprav bi bilo mogoče sklepati, da v mojem življenju ni rutine, to ne bo povsem držalo. Moja edina stalna rutina so "novi začetki". Tudi to je nekaj.

Sklepi in cilji za tokratni "nov začetek":
- znebiti se mozoljev (imam jih več kot moja najstniška hči - kako je to mogoče? o.k., vem kako je to mogoče - nori hormoni + čokolada)
- psa naučiti nekaj novih trikov (sliši se kot da jih drugače ful obvladava in bi rada zgolj nadgradila najin repertoar. V resnici poleg "sedi" in "prostor" obvladava zgolj "taco" in "preval". Trudiva se tudi s "prosi", vendar se tu nikdar ne ve, kdo ima koga za norca. Obvladava pa prikaz vseh trikov naenkrat - vedno v drugačnem zaporedju. Tudi to je nekaj.)
- skrčiti se po širini (za nekaj procentov)
- si zapomniti kam sem shranila sinove zobe (do zdaj mu je izpadlo 5 zob, zadnja 2 v tem tednu. Zadnje 3 sem shranila v nočno omarico, kam sem dala prva dva... tako daleč mi spomin ne seže)
- ... (mogoče se še kaj spomnim)...








Ni komentarjev:

Objavite komentar