petek, 12. oktober 2012

ChatRoulette

Moja najstniška hči skrbi, da sem kolikor toliko na tekočem z zadevami, ki so popularne med mlajšo generacijo. Včeraj ji je uspelo, da me je po ne vem kolikih poskusih, prepričala, da preizkusim svet čvekanja z neznanci na Chat Roulette.

Prvi vtis je bil odličen, saj ima zadeva "predogled", da preveriš kako zgledaš na kameri, preden se pokažeš širnemu svetu. Ker sem prišla ravno iz popoldanskih sestankovanj, sem bila dokaj urejena in zato pripravljena na prvega neznanca. Klik - prvi, klik-drugi, klik-tretji neznanec.... Mi je bilo tako nerodno, da se še nasmejati nisem upala in sem se skrila v kot. Hčerka mi pove par spodbudnih in nadaljujeva s klikanjem neznancev. Tokrat sem jim celo upala pomahati. Klik - mahamo, klik - spet mahamo, klik- mahamo....."A to je to? Pomahaš in klikneš naslednjega?", me je zanimalo. "Ma neeee, saj se lahk pogovarjaš, sam so sami dolgocajtni.", mi razloži.

Ampak mati se ne da. Klikneva naslednjega in najdeva tipa iz ZDA z ogromnim sendvičem. "Hungry?"
"Eating a sandwich"
"It's a big one"
"Yep, Can you handle it?"
"Sure"
In se režimo.

Klikava dalje in pri tem naletiva na vse sorte ljudi. ChatRoulette je dejansko ruleta, saj nikdar ne veš kaj boš našel za naslednjim klikom, npr. ogromen penis. Jep, vsakih nekaj klikov nekdo davi petelina. To je menda slaba stran te rulete (ali pa dobra, kakor za koga). Skratka, z nadzvočno hitrostjo sem kliknila "next" in po nekaj klikih naletela na majhnega Darth Vaderja (star kakih 8 let), ki je sedel na postelji in mahal z laserskim mečem. V meni se prebudijo materinska čustva in s hčerko mu mahava ter se mu prijazno smejiva. Mali Darth Vader priteče do računalnika, napiše "you are sexy" in se skrije pod mizo. V naslednjih nekaj sekundah naletiva na dva fantiča iz Nemčije, stara okrog 12 let, ki želita videti joške. WTF?

V seansi, ki je trajala dobro uro, mi je uspelo izmenjati nekaj normalnih stavkov, ko naletim na hendikepiranega rusa iz Nemčije, ki je prosil naj ga ne preskočimo, ker se želi pogovarjati. In se pogovarjava - o njegovi hendikepiranosti, operacijah, šoli, življenju v Nemčiji, primerjava ruščino s slovenščino... Po pol ure prijetnega klepeta pa tudi on želi, da mu pokažem joške. Nato naletimo še na paleoumetnika iz Španije (ta mali je rekel, da zgleda kot Jack Sparrow) in se navdušujemo nad njegovo umetnostjo. Vsaj eden, ki ni želel videti mojih jošk.

Torej, ChatRoulette je zelo preprosta zadeva. Brez registracije, popolnoma anonimno lahko klepetaš z neznanci. Izjavo, da je klepet popolnoma anonimen, jemljite z rezervo. Zaradi screenshots-ov se lahko hitro pojavite na svetovnem spletu - torej, dva krat premislite preden pokažete joške ali druge intimne dele telesa.

Prav tako lahko hitro postaneš odvisen. Nekateri menda cele dneve klikajo "next" v upanju, da bi kliknili kakšnega zvezdnika/zvezdnico. Tudi jaz ne bi imela nič proti, če bi me za naslednjim klikom čakal Vin Diesel, George Clooney ali Vince Vaughn. Pa še zamerila ne bi, če bi želel videti moje joške.

Da povzamem - ChatRoulette je klepetalnica, kjer večina tipov davi petelina ali pa želi videti tvoje joške. Če imaš srečo (kot pri loteriji), pa lahko najdeš kaj zabavnega. Mogoče pa kdaj naletim na tega tipa






3 komentarji:

  1. Heh, ChatRoulette pa ne poznam. Sem se pa pošteno nasmejala, ker sem pri branju tega simpatičnega opisa ugotovila, da so nekateri moški zgleda razpršeni po vsem svetu, hehhe. In pa davljenju petelina - resnično mislijo, da nam bo to všeč??? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. em, nisem točno razumel, kdo davi tiste peteline.....petelin sam ali kokoške.....sem se pa odlično zabaval ob zapisu in če bom kdaj slučajno čatal po tej ruleti se potrudim, da ti pridem pred oči na vrsto....in ja, nima razloga, da bi te tam vprašal kaj drugega, kot tisto, kar te je že večina, že ker si v štosu.... :)

    OdgovoriIzbriši