nedelja, 14. oktober 2012

Največ trije otroci

Ste že razlagali svojemu otroku "od kod pridejo dojenčki"? Pri nas smo vsako leto kaj dopolnili in tako je moj sine, ki bo kmalu dopolnil 8 let, do zdaj razpolagal s temi informacijami: ko se imata ati in mami rada, se atijevo semenčece in mamino jajčece združita v maminem trebuščku in tam nato raste dojenček. Ve tudi, kako se dojenček rodi.

Včeraj pri večerji pa ustreli kot iz topa:"Vidva z atijem sta seksala dva krat." Malo se mi zaleti, hčerka se reži, nato se zberem in vprašam: "Kaj pa je seksanje?"
"To je ko luleka potisneš v luliko.", mi razloži.
"Ooh, aha, in kdo ti je to povedal?", sem radovedna.
"Sošolec", je kratek.

Hčerka toči solze neobvladljivega smeha, ta mali se zdi sam sebi car, jaz pa ostanem brez besed. Čez nekaj časa ta mali reče:
"Jaz ne bi imel otrok."
"Ne bi jih imel? Vsak se sam odloči ali jih bo imel ali ne.", odgovorim.
"Saj bi jih imel, samo ne bi seksal!"
Nič ne rečem.
Hčerka mu pove, da bi ona imela štiri.
Ta mali je zaprepaden: "A si nora, pol bi morala seksat štiri krat. Pa še, a ne veš, da lahko imaš največ tri otroke?"
"Zakaj pa največ tri?", sva obe začudeni.
"Če imaš še moža, ti največ trije pašejo v avto!"

http://9gag.com/gag/3884025

4 komentarji:

  1. Ha, ha, ha, ha...meni mi tak pogovor odstrelil na Venero. Moram možu rečt, da razloži fantom kako in kaj; al pa naj kakšen vzoren vzgojno izobraževalen film dobi...ziher se dobi.


    Hehe, fant je brihten. Mis smo morali avto zamenjati....:D

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tko, ko bom imela popolne trebušne mišice od take doze smeha, gredo zahvale definitivno tebi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. haha, bister mulo....če bo šel tako naprej bo namesto avta imel kombi... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha, odlično. Bister otrok ni kaj. Moj otrok je rekel, da z atijem ne bova več imela otrok. Ne zato, ker sva seksala enkrat, ampak zato, ker sva seksala večkrat in takrat, ko sva naredila njega, so se ateju spraznile vrečke. :D Tako kot tiste trgovinske vrečke - ko daš vse ven, so prazne, pa pika! :D

    OdgovoriIzbriši