ponedeljek, 8. oktober 2012

Dragi dnevnik

Od zadnje objave je minil mesec in pol. Rezultat mojega projekta "Umirjena sredi kaosa" je zategnjen in boleč vrat, prav tako zategnjena in boleča ramena ter čeljust, glavobol in bolečine v križu. Res pa je, da navzven zgledam precej bolj sproščeno.

Da ne bi bila samo navidezno umirjena, sem si poiskala nov hobi, ki naj bi bil resnično sproščujoč - opazovanje ptic. Ko čepim na vrtu ali kakem pašniku ob robu gozda je stanje res harmonično, vendar le dokler ne začnem po internetu iskati podatkov o ptičih, ki sem jih videla. Na zadnje sem bila vsa zategnjena, ko sem porabila pol dni, da sem preko googla ugotovila, da mi je pred nosom skakljala bela pastirica. Da bi zmanjšala uporabo računalnika, sem si v knjižnici sposodila knjigo o pticah.

Glede na to, da se je pred dobrim mesecem začela šola, mi popoldne  ni več dolgčas. Za precej adrenalina poskrbi moj sine že med 14. in 15. uro, ko bi moral domov iz šole, pa se je od 1. septembra do danes zgodilo 6x, da smo ga iskali, ker nismo vedeli kje je. Pravzaprav smo ga iskali 5x, 1x se je predčasno pojavil pri meni v pisarni (se je odločil, da tisti dan pač ne bo šel k varstvu). V ostalih primerih, ko ga ni bilo, je bil 2x še v šoli (od tega se je 1x odločil ostati dlje v šoli, ker je želel pospravljati?????), danes pa je šel k starim staršem na mleko in čokolado.

Bilo bi čudno, če hudič pri nas kak mesec ne bi imel mladih (je tak kot golobi, ki lahko valijo vsak mesec (to sem se naučila pri mojem novem hobiju)). Po tistem, ko smo avgusta 2x menjavali "šajbo" na avtomobilu in popravljali pumpo za servo volan, je septembra crknil motor, ki smo ga lani novembra kupili obnovljenega. Na srečo je bil še v garanciji, in ker je bil v garanciji, si je gospod mehanik vzel dva tedna časa da ga popravi. Za tem je crknil pralni stroj - kupili novega. Ko smo kupili nov pralni stroj, se je zazdelo še sušilnemu stroju, da bi lahko crknil - in tudi je. Še vedno čakam serviserja. In ker je že oktober, je valjda moral spet crknit avto - motor - še vedno v garanciji do novembra. Stvar me sploh ne bi jezila, ker sem se na redne okvare že navadila, ampak z možem sva se po avgustovskem popravilu odločila, da avto prodava. Imela sva že kupca, pa je avto crknil en dan prej.

Da sem nezanesljiva blogerka, vemo že vsi. V 90% je za to kriva moja nizka frustracijska toleranca, v ostalih 10% pa nimam kaj povedati. Motivirati sem se želela tako, da bi k pisanju dodala tudi risanje. Narisala sem par stvari, npr. belo pastirico, pa bogomoljko, želod, šipkovo vejico.... Ker sem perfekcionist, sem želela svoje risanje izboljšati in sem si v knjižnici sposodila knjigo o osnovah risanja. Že ves teden rišem in senčim kroge. Še vedno noben ni tak kot bi moral biti. Najbolje bo, da za knjigo podaljšam rok izposoje.

Za enkrat bi bilo to vse.

P.S. Prodam avto. Zainteresirani kupci naj pustijo komentar.



Ni komentarjev:

Objavite komentar