četrtek, 23. junij 2011

Talent vs. "A je to"

 S hčerko (ki se je končno vrnila iz Poreča) sva sedeli pri večerji (špageti carbonara na njeno željo) in veselo klepetali o morju, fantih, tečnih učiteljih, dogodivščinah..., ko me v moje mirno oko zbodejo madeži na (sveže prepleskani) steni, ki so od osnovne barve odstopali za par odtenkov. Eden je bil malo daljši, imel je obliko klobase (hrenovke), drugi pa so bili malo večje packe. Dlake so se mi postavile po konci, živec nad očesom mi je začel nervozno trzati, vratna žila je divje utripala, pritisk v glavi je nevarno naraščal. Niti mesec dni ni minilo odkar smo obnovili stene, pa je mojemu možu uspelo zapacati že tretjo steno. Da lahko v treh tednih "uničiš" tri stene, moraš biti talent. Najprej je zaflekal steno v dnevni sobi, ko se je nanjo naslanjal ob montiranju televizije in računalnika. Ni mu kapnilo, da bi takšno naslanjanje na steno utegnilo na steni pustiti mastne madeže. Nato se je poškodovala na novo postavljena predelna stena v otroški sobi, ki je čakala, da nanjo namestimo drsna vrata. Drsna vrata so čakala prislonjena ob otroško posteljo. Večkratna opozorila "vrata bodo padla na steno in steno bomo uničili še preden se bomo v sobo vselili" niso zalegla, kajti vrata so padla prvič in malo poškodovala steno. Ker stena očitno ni bila dovolj poškodovana, je mož vrata samo pobral in jih ponovno prislonil na otroško posteljo. Tudi naslednje opozorilo "vrata bodo še enkrat padla" ni zaleglo in vrata so res padla še drugič in steno poškodovala tako, da je bilo zadoščeno pogoju, da se glede vrat uvede nov ukrep. Odslej so bila vrata prislonjena na predelno steno, med vrati in steno pa je bila za zaščito nameščena  brisača. Stena je utrpela par manjših lukenj. V zadevi "kdo je odgovoren za škodo na predelni steni" še ni bilo razsojeno. Mož vztrajno zavrača vse očitke in odgovornost prenaša name, ker "če sem vedela, da bojo padle, bi jih lahko tud sama prestavila ali pa jih kar namontirala". V kuhinji pa je do madežev prišlo čisto po nepotrebnem. Ko je mož popravljal polico, mu je le ta zdrsnila in opraskala steno. Na steni je bilo par manjših črnih risov. Zaradi njih mi ni počil film, ker jih lahko (črtice) čisto brez težav zradiraš. Moj mož pa črtic ni zradiral ampak je vzel čopič  in na črtice napacal barvo. Kakšno? Ne vem. Zakaj tega ni naredil vsaj z valjčkom? Ne vem. In zakaj jih ni zradiral z radirko? Ne vem.

Vse skupaj sliči na "A je to" in če sem se prej tema dvema bizgecoma smejala, mi gre zdaj na jok. Našim mojstrom sem povedala za prvi dve steni, za ta tretjo pa ne upam več, ker bojo verjetno mislili, da smo idioti.

Ves čas me je skrbelo, da bo stene v roku enega mesca zapacal sin, pa ga je premagal mož. Na njega res ne bi stavila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar