ponedeljek, 9. januar 2012

Še o mačkah

Kljub močni alergiji še vedno sanjam o mačkah (vedno sem imela mačke; tudi zdaj jo imam oz. so jo posvojili moji starši, ko sem praktično čez noč fasala alergijo). In če bi imela jurja evrov odveč (in ne bi imela alergije), bi mi družbo delala najlepša mačka med mačkami. Devon Rex.

Odlično bi se ujeli. Karakterno namreč. Sledi nekaj preprostih dejstev, ki prejšnjo trditev dokazujejo:
- hitra menjava razpoloženja
- paše nama, če naju kdo čoha
- poležavanje na kavču
- spuščanje zvokov ob občutkih ugodja (mačka prede, jaz pa...ee....delam mmmmm)
- obe radi jeva iz čiste posode in imava radi pri hrani mir
- obe grizeva iz ljubezni, ne iz hudobije
- potrebo raje opravljava čisto privat, brez navzočnosti drugih

Meni najljubša risanka, v kateri "nastopa" mačka, ki je po izgledu blizu Devon Rex-u (predvidevam da je Sphynx, ker je gola), je Kid vs Kat. S sinom jo gledava vsak večer in pokava od smeha.



Za konec še eno preprosto dejstvo: "For a balanced life, you need to have a dog to adore you and a cat to ignore you."

Ni komentarjev:

Objavite komentar